аііа

aiia_300Компанія аііа займається розробкою та виробництвом унікальної сувенірної продукції. Продукції, яка дарує яскаві емоції, продукції, що зробить наш світ трохи красивішим.

Компанія аііа була заснована у 2012 році. Бренд не виник сам по собі. Задовго до цього на українському ринку з’явилась компанія Axiline, яка й стала передтечією нового бренда аііа.

За роки роботи з великими корпоративними клієнтами ми зрозуміли й відчули на собі, що ринок завжди прагне нових ідей та цікавих продуктів. Одні й ті самі продукти продавалися роками, а то й десятиліттями, одні й ті самі флешки чи брелоки вже всім набридли. Ринок вимагав змін і ми пішли йому назустріч. Так і народилась компанія аііа. Компанія, що розроблює та виготовляє уникальні технологічні промо новинки, які вражають, надихають та прикрашають наше життя.

У нас є бачення вивести сувенірну продукцію в новий вид сучасного мистецтва. Ми хочемо, щоб її виставляли в музеях, щоб її виставляли в галереях, щоб це було реально офігезно круто. Ми хочемо, щоб народ писав листи типу: “Рєбята, не купуйте, будь ласка, фонарьову сувенірку, купіть, будь ласка, Aiia там чи когось іншого, тому що це буде реально класно. Ми це робимо не для того, щоб просувать Аііа, а для того, щоб взагалі розширювать, освітлювать ринок, приносити естетику в життя людей, робити світ прекраснішим і чарівнішим.”

Як ми створюємо такі продукти?

Головні критерії — продукт повинен мати класний дизайн та функціонал. Ми постійно аналізуємо ринок, щоб розумити, чого він прагне. Дійшли до цього не одразу. Спочатку обирали продукти, які добре продаються, й удосконалювали дизайн, робили його більш стильним, цікавим. Але ж відрізнятись лише дизайном недостатьо. Найбільш ціниться та продукція, яка є функціональною, привабливою, гарною, та, що не менш важливо, інноваційною. В результаті ми прийшли до того, що просто почали робити те, чого на ринку ще немає.

Ринок сувернірної продукції постійно змінюється і це не дивно. Він стає більш складним та технологічним. У роздрібному продажу з’являється величезна кількість різноманітих гаджетів, і той, хто зможе надати клієнту те, що він бажає, буде переможцем.
Вчора клієнти хотіли брелок, сьогодні браслет, а післязавтра – портативну колонку. Ніхто не знає напевне, що буде через рік чи навіть через місяць, тому ми проробляємо величезну кількість варіантів.

Сувернірна продукція підвищує лояльність, а лояльні клієнти схільні купувати більше (є достатньо об’ємні маркетингові дослідження на цю тему). Ми хочемо виробляти продукти, що будуть надихати людей. Щоб вони брали гаджет у руки і казали, як же круто він виглядає, щоб їм кортіло розповісти про нього друзям. І в той самий час ми розуміємо, що люди будуть переносити свої позитивні емоції на бренд, який зробив їм цей подарунок. Це завжди win-win.

Поделиться в соц. сетях

0

Posted on 06.07.2015 in Без рубрики

Responses (3)

  1. waterproofing
    31.12.2016 at 08:24 ·

    … [Trackback]

    […] There you will find 77832 more Infos: krashchenashe.nashe.ua/?p=1554 […]

  2. tivibu
    10.01.2017 at 19:21 ·

    … [Trackback]

    […] Read More here: krashchenashe.nashe.ua/?p=1554 […]

  3. genotropin 36 iu
    13.01.2017 at 19:45 ·

    … [Trackback]

    […] There you will find 63095 more Infos: krashchenashe.nashe.ua/?p=1554 […]

Back to Top